Strona z rejestracją jest dostępna pod tym adresem. W momencie startu sprzedaży, przycisk "Przejdź do systemu" stanie się aktywny. Po jego kliknięciu zostaną Państwo przeniesieni do systemu przesyłania zgłoszeń. Jeżeli nie byli Państwo do tej pory wystawcami Jarmarku Św. Dominika 2023 lub Jarmarku Bożonarodzeniowego 2023, to przed przejściem do formularza niezbędne będzie założenie konta w systemie. Po jego utworzeniu należy uzupełnić i przesłać zgłoszenie udziału.
Jeżeli zgłoszenie zostanie zaakceptowane przez Komisję Weryfikacyjną, Organizator przydziela lokalizację i zmienia w systemie status zgłoszenia na „przyjęte do realizacji” – tym samym generowane jest Potwierdzenie Uczestnictwa dostępne dla Wystawcy w systemie sprzedaży.
Dokument zawiera: wartość zgłoszenia do zapłaty, numer przydzielonego stoiska oraz inne ważne informacje, z którymi należy się zapoznać.
Strona z rejestracją jest dostępna pod tym adresem. W momencie startu sprzedaży, przycisk "Przejdź do systemu" stanie się aktywny. O starcie sprzedaży będziemy dodatkowo informować w aktualnościach, mailowo oraz na naszych mediach społecznościowych.
Cennik jest dostępny w zakładce Regulaminy i cenniki
Cena za stoisko jednodniowe w strefie kolekcjonerów w 2024 roku to:
90 zł brutto za 1m bieżący (przy czym stoisko nie powinno być głębsze niż 3m)
Warunki uczestnictwa w strefie gastronomicznej są dostępne w zakładce Regulaminy i cenniki
Wkrótce rozpocznie się analiza ofert na rok 2024, a następnie przyznawanie stoisk. Prosimy o śledzenie komunikatów na stronie lub o kontakt z Biurem Jarmarku w celu aktualizacji informacji - tel. 727 460 100
Rodzaje stoisk przypisane są konkretnym lokalizacjom (ulice, skwery) i strefom (rzemiosło, artyści, art. spożywcze, gastronomia – foodcourt, kolekcjonerzy).
Staramy się uwzględnić Państwa sugestie i preferencje odnośnie lokalizacji i rodzaju stoiska, natomiast ostateczną decyzję podejmuje organizator.
Jeśli mają Państwo sugestie dot. stoiska, prosimy o napisanie maila (z danymi jakiej firmy dotyczy życzenie) lub wpisanie stosownej treść do uwag w zgłoszeniu. Prosimy nie zgłaszać indywidualnych życzeń przez telefon.
Jarmark odbywa się na terenie Głównego i Starego Miasta oraz na ul. Długie Ogrody i obejmuje następujące strefy i uliczki:
Na Jarmark można zgłaszać kandydaturę (poprzez wypełnienie zgłoszenia) od chwili otwarcia systemu sprzedaży – aż do sprzedania wszystkich stoisk.
W strefie Rękodzieło, Rzemiosło i Artyści – artystyczne wyroby własne, malarstwo, wyroby regionalne, dekoracje i ozdoby handmade, ceramikę, mydła rzemieślnicze i kosmetyki naturalne, ręcznie szyte zabawki z naturalnych materiałów, odzież artystyczną i własnych projektów galanterię. Wysoko oceniane są wydawnictwa oraz książki dla dzieci i młodzieży. Doceniane są produkty z małych manufaktur oraz towary zgodne z trendem zero waste.
W strefach: Artykuły spożywcze i Gastronomia – unikatowe kuchnie świata, kuchnie lokalne oraz asortyment: ryby, regionalne sery i wędliny, pieczywo i wypieki, zakwasy, nalewki, wyroby czekoladowe i rzemieślnicze słodycze, zioła i przyprawy, kawy z małych palarni, herbaty, produkty naturalne i wegańskie.
Po akceptacji przez Komisję Weryfikacyjną, Organizator przydziela lokalizację i zmienia w systemie status zgłoszenia na „przyjęte do realizacji” – tym samym generowane jest Potwierdzenie Uczestnictwa dostępne dla Wystawcy w systemie sprzedaży.
Dokument zawiera: wartość zgłoszenia do zapłaty, numer przydzielonego stoiska oraz inne ważne informacje, z którymi należy się zapoznać.
Stoiska jednodniowe przewidziane są tylko w strefie dla Kolekcjonerów.
Organizator nie prowadzi sprzedaży stoisk na kilka dni. Na odstępstwa od reguły wymagana jest zgoda Organizatora - prosimy o kontakt z Biurem Jarmarku.
Tak, zgodnie z regulaminem Wystawcy prowadzą sprzedaż przez wszystkie dni trwania Jarmarku.
Zgodnie z Regulaminem, wystawianie ekspozycji poza przestrzeń handlową oraz zastawianie ciągów komunikacyjnych i/lub dróg pożarowych jest zabronione. Na odstępstwa od reguły wymagana jest zgoda Organizatora.
Strefa dla Kolekcjonerów - nie ma możliwości doprowadzenia prądu do stoisk
Strefy: Rzemiosło, Artyści, Art. Spożywcze – możliwość zamówienia doprowadzenia prądu*:
*Uwaga: wyjątek stanowią lokalizacje stoisk na ul. Tkackiej, Kołodziejskiej, Stągiewnej, Most Stagiewny, gdzie nie będzie możliwości doprowadzenia prądu.
Do każdego stoiska typu drewniany domek zamówienie doprowadzenia prądu jest obligatoryjne.
Strefa Gastronomiczna - minimalne podłączenie prądu to 3 kW
Jeśli zapotrzebowanie na energię elektryczną ogranicza się do oświetlenia, zasilenia kasy fiskalnej itp. to wystarczy zasilenie jednofazowe o mocy ok. 2-3 kW.
Jeśli w domku będą używane dodatkowe urządzenia tj. np. lodówka, czajnik, należy sporządzić listę tych urządzeń, sprawdzić ich zapotrzebowanie na tabliczkach znamionowych lub instrukcji obsługi i podać wartość sumaryczną. Jeśli zapotrzebowanie przekracza 4kW, wtedy konieczne jest zasilanie trójfazowe (siłowe).
W przeważającej większości lokalizacji tak, ale jedynie w ściśle wyznaczonych przez Organizatora godzinach, z uwzględnieniem przepisów, które obowiązują na strefach. Zgodnie z Regulaminem dostawy mogą odbywać się wyłącznie w godzinach przed i po godzinach handlu - nie wolno wjeżdżać na teren Jarmarku w godzinach handlu.
Karty wydawane są po dokonaniu 100% wpłaty opłaty eksploatacyjnej oraz kaucji za stoisko.
Wystawca otrzymuje je w dniu wejścia Wystawców w Biurze Obsługi Jarmarku. O lokalizacji Biura poinformujemy w Informacjach Porządkowych wysłanych na adres podany w zgłoszeniu.
Nie, w Biurze Obsługi Jarmarku nie ma dostępnej kasy. Wszystkie opłaty muszą zostać uiszczone przed przyjazdem na Jarmark. Nie ma możliwości zajęcia stoiska bez opłacenia 100% wpłaty opłaty eksploatacyjnej oraz kaucji za stoisko.
Wystawcy będą mieli możliwość opłacenia Karty Abonamentowej na miejsca parkingowe w ściśle określonych miejscach. Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Nie, obowiązuje bezwzględny zakaz parkowania aut przy stoiskach oraz na terenach handlowych.
Reklamy w formie koziołków, banerów reklamowych na frontach domków, roll-up'ów, reklam świetlnych, stojaków reklamowych jest stanowczo zabronione.
Wyróżnij się! Jarmark, to nie tylko sprzedaż – przygotuj mały warsztat z zakresu swojej branży lub pokazy tworzenia towarów na swoim stoisku.
Pamiętaj o atrakcyjnym asortymencie i ciekawej aranżacji stoiska.
Pozwól się zapamiętać - przygotuj materiały reklamowe o swojej marce. Klienci wracają do Ciebie przez cały rok!
Tak, prosimy o kontakt z biurem organizatora, w celu omówienia indywidualnych metod promocji Twojej marki i stoiska podczas Jarmarku!
Każda zmiana asortymentu wymaga zgody Organizatora. W przypadku Gastronomii, dotyczy to również zmian cennika.
Każda zmiana lokalizacji wymaga zgody Organizatora.
Tak, za wszystkie sprzedane usługi Organizator wystawia zaliczkowe FV VAT – są dostępne po zalogowaniu się w indywidualnym panelu wystawcy.