Strona główna » Strefa Wystawcy » Rejestracja

Rejestracja

Uwaga, nowości!

Drogi przyszły Wystawco Jarmarku! W stosunku do ubiegłego roku wprowadziliśmy kilka ważnych zmian organizacyjnych. Zaktualizowaliśmy także formularz online. Dlatego przed przejściem do systemu rejestracji prosimy o dokładne zapoznanie się z poniższymi informacjami, które pomogą Ci przygotować się do prawidłowego złożenia zgłoszenia.

Podstawowe informacje o tegorocznej edycji Jarmarku św. Dominika:

  • Jarmark św. Dominika odbędzie się na ulicach gdańskiego Śródmieścia w dniach 26.07 – 17.08.2025. Utrzymanie zostaną wszystkie lokalizacje (ulice i strefy) Jarmarku z 2024 roku,
  • „Strefy Premium" – specjalne, prestiżowe lokalizacje Jarmarku, w roku 2025 obejmować będą ul. Węglarską, Pańską, Szeroką (odcinek od Węglarskiej do Złotników) oraz Kołodziejską,
  • PREMIERA! Nowa koncepcja i aranżacja Przystanku pod Żaglami na Ołowiance – strefa gastronomiczna zostanie wyposażona w kontenery (likwidacja domków). Szczegółowe informacje o strefie opublikujemy już wkrótce.
  • Preferowany asortyment - zapraszamy do współpracy Wystawców z unikatowym, lokalnym produktem, twórców rękodzieła i designu (również w duchu eko i zero waste), a także oryginalne kuchnie świata, lokalne artykuły spożywcze,
  • Rozwój wydarzenia - w 2025 roku kontynuujemy festiwalową strategii marketingowej Jarmarku,
  • Grand Prix Jarmarku – w najbliższej edycji powróci prestiżowy konkurs dla Wystawców z najciekawszym towarem, którego celem jest promowanie ich autorów oraz docenienie najlepszych debiutów Jarmarku.

Zasady Uczestnictwa i ważne terminy:

W związku z rozwojem wydarzenia, wprowadzone zostały zmiany, które mają na celu usprawnienie procesu przyjmowania zgłoszeń i obsługi Wystawców.

Złożone oferty analizowane są przez Komisję Weryfikacyjną według kryteriów zamieszczonych w Regulaminie.

  1. Zgodnie z Regulaminem jako pierwsze rozpatrywane są oferty Wystawców z dokonanymi opłatami rezerwacyjnymi na rok 2025. Wspomniani Wystawcy mają obowiązek złożenia prawidłowo wypełnionego Formularza Zgłoszenia Uczestnictwa w ciągu 14 dni od otrzymania wiadomości e-mail o uruchomieniu zapisów (tj. do 29.04.2025 r.). W przypadku braku zgłoszenia w terminie, Rezerwacja Pierwszeństwa w Jarmarku wygasa, a opłata nie zostanie zwrócona.

NOWOŚĆ!

  1. Zgłaszający, którzy złożyli prawidłowo wypełniony Formularz Zgłoszenia Uczestnictwa do 29.04.2025 r. otrzymają informację dot. statusu zgłoszenia (przyjęte do realizacji/wpisane na listę rezerwacyjną – brak zapotrzebowania lub miejsca na zaproponowany asortyment/anulowane) do 13.06.2025 r.
  2. Zgłaszający, którzy złożyli prawidłowo wypełniony Formularz Zgłoszenia Uczestnictwa po 29.04.2025 r. otrzymają informację dot. statusu zgłoszenia (przyjęte do realizacji/wpisane na listę rezerwacyjną – brak zapotrzebowania lub miejsca na zaproponowany asortyment/anulowane) do 30.06.2025 r.
  3. Informujemy, że zgłoszenia dokonane po 23.06.2025 r. mogą nie być rozpatrywane.

Wysłanie oferty nie jest jednoznaczne z otrzymaniem stoiska.

Jak przygotować się do wypełnienia zgłoszenia?

Zgłoszenie w elektronicznym systemie rejestracji składa się z 6 kroków. W każdym z nich będziemy potrzebować różnych informacji, które warto przygotować sobie wcześniej.

W pierwszym kroku poproszeni będą Państwo o podanie danych firmowych: danych do faktury, danych osoby upoważnionej do kontaktu oraz akceptację regulaminów.

Dane z drugiego kroku będą dla nas niezbędne do podjęcia decyzji o przyjęciu do grona Wystawców Jarmarku.
Pola wymagane
  • 4 zdjęcia przedstawiające unikalność i jakość asortymentu, propozycję aranżacji stoiska oraz inne atuty oferty (wymogi techniczne: waga zdjęcia do 1MB)
  • opis marki/firmy
  • menu z cennikiem (sektor Gastronomia)
Pole opcjonalne
  • istnieje możliwość załączenia skanu dyplomu ASP, SAP itp. (sektor Artyści)

W tej części podejmują Państwo decyzję o preferowanym rodzaju stoiska. Informacje o dostepnych rodzajach stoisk można znaleźć w cenniku:
Pobierz cennik

Do stoiska mają Państwo możliwość dobrania dodatkowych elementów wyposażenia i opcji. Ich lista zależy od rodzaju stoiska oraz wybranego sektora.

Każdego roku katalog ten odwiedza z zaangażowaniem nawet 200 tys. osób z całego świata. To świetna szansa na to, by zaprezentować swoją markę i wyroby dużej publiczności oraz zaprosić do odwiedzin i zakupów. Zachęcamy, by poświęcić dodatkowy czas i wypełnić tą sekcję z najwyższą starannością, ponieważ warto zaprezentować się jak najlepiej.

  • nazwa wystawcy - pod tą nazwą będą się Państwo wyświetlać w katalogu na stronie internetowej. Zachęcamy do użycia nazwy, z którą najbardziej kojarzona jest Państwa marka lub stoisko. Nazwa powinna być unikatowa i nie może być tylko nazwą produktu. Nie należy stosować wyłącznie wielkich liter (tzw. caps lock). Zalecamy również nie podawać pełnych nazw z KRS, a zamiast tego ich skrócone formy. Nazwa może mieć maksymalnie 50 znaków (razem ze spacjami).

    Przykłady poprawnych nazw: "Miody z pasieki Ani", "Bursztynowe Cudeńka", "Pol-Invest"

    Przykłady niepoprawnych nazw: "Miody, miody pitne", "Biżuteria bursztynowa", "POL-INVEST JANUSZ KOWALSKI SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA"

    W przypadku sektora Kolekcjonerzy, jeśli występują Państwo jako osoby fizyczne i/lub nie chcą Państwo podawać imienia i nazwiska, to prosimy o wpisanie słowa „KOLEKCJONER".

  • asortyment na stoisku - prosimy o wybranie z przygotowanych kategorii tych produktów, które są najbliższe temu, co będzie oferowane na stoisku. Użytkownicy katalogu będą mieli możliwość przeszukiwania listy pod kątem nazw produktów. Mogą Państwo wybrać maksymalnie 10 kategorii, jednak muszą być one zgodne z rzeczywistą ofertą.
  • opis wystawcy - opis będzie wyświetlał się po kliknięciu w wizytówkę na liście, obok załączonych zdjęć i danych kontaktowych. W opisie polecamy krótko przedstawić historię Państwa firmy, dać odwiedzającym znać, co jest Państwa specjalnością, z czego jesteście szczególnie dumni i czego (a może kogo?) można się spodziewać na Państwa stoisku. W opisie prosimy nie dodawać linków lub danych kontaktowych - te będą Państwo mogli załączyć w osobnym polu (max 1000 znaków)
  • logo - dla zwiększenia czytelności, na liście Wystawców na stronie będziemy wyświetlać wyłącznie loga firm. Logo to graficzne oznaczenie lub symbol, który reprezentuje markę, produkt lub osobę. Logiem nie jest plakat, banner reklamowy lub zdjęcie.

    Jeżeli posiadają Państwo logo, to prosimy o przesłanie go w formacie JPG lub PNG. Na stronie będzie ono wyświetlane w orientacji poziomej, w proporcji 3:2 (1080px x 720px), bez dodatkowych marginesów. Zachęcamy, by dostosować logo do tego formatu, aby nie zostało przycięte. Maksymalny rozmiar pliku to 1MB.

    Mogą Państwo zdecydować o rezygnacji z logo na liście Wystawców, wówczas w jego miejscu umieścimy nazwę firmy na standardowym tle.

  • zdjęcia - mają Państwo możliwość dodania do 4 zdjęć, które wyświetlą się w Państwa wizytówce na stronie. Zdjęcia powinny być wyraźne i przedstawiać asortyment, który będzie dostępny na stoisku. Nie muszą to być zdjęcia typowo produktowe - oprócz asortymentu mogą Państwo pokazać swoje stoisko, a nawet siebie samych - jako rzemieślników, którzy ten produkt stworzyli.

    Zdjęcia produktowe będziemy wyświetlać w orientacji poziomej, w proporcji 3:2 (1500px x 1000px), bez dodatkowych marginesów. Maksymalny rozmiar pliku to 1MB. Na zdjęciach nie powinno być dodatkowych elementów graficznych, napisów, reklam. Zdjęcia nie mogą być kolarzami złożonymi z kilku różnych ujęć.

  • informacje kontaktowe - te informacje będą wyświetlane w odpowiednich polach w Państwa wizytówce. W przypadku linków prosimy o wpisywanie pełnych adresów strony. Można wprowadzić tylko jeden adres dla każdego z pól. Wypełnienie poniższych pól jest opcjonalne.

W ostatnim kroku mają Państwo możliwość dodania własnego komentarza - uwag do zgłoszenia. Następnie, po sprawdzeniu podsumowania i udzieleniu niezbędnych zgód mogą Państwo przesłać swój wniosek.

Zachęcamy do wypełnienia zgłoszenia!

Międzynarodowe Targi Gdańskie – AMBEREXPO
ul. Żaglowa 11, 80-560 Gdańsk
Organizatorem Jarmarku Św. Dominika są Międzynarodowe Targi Gdańskie S.A., właściciel AMBEREXPO - jednego z najnowocześniejszych obiektów wystawienniczo-kongresowych w Polsce. Specjalizujemy się w organizowaniu wydarzeń o zasięgu lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym: targów, wystaw, kongresów, konferencji, eventów, jarmarków, imprez plenerowych.